Lördag

haha, sjuuuukt bakis idag!
Kvällen började med att paulina kom hit, sen johanna :)
FÖrfest hos mig
Gjorde oss iordning och sedan kom maliin, lalle&anna :)
Började dricka, och sedan kom Elin och Ida :D
Drog lite ölspel och sånt :) HAHA "INGA NAMN" fyfan vad svårt det var! Speciellt efter några groggar!
Sedan kom min älskade tommie och var med oss :)
Efter ett tag så kom Hannah Nilsson och hennes kompis Sanna tror jag hon hette!
Blev ett par låtar med singstar även, haha!
Sedan beställtde pappie två taxibussar, och våran kom inte?! Så fick ringa efter en ny och fick rabatt! :D
Sedan in i öltälten och oj vad full man blev, men det var dock roligt!

Paulina hitta 500spänn! LyckosTTTT

Om en stund kommer Elin och Ida  hit, och ikväll blir det party igen, wiiiihooo :D'

Nu ska jag käka mat,, hohoh


Kommentarer
Postat av: eLin

partyyyyyyyyy gumman!! nu kör vi! :D haha

2008-08-30 @ 20:09:59
URL: http://elinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0