Lördag

Nu sitter jag hemma i mitt rum, mitt alldeles egna rum, känner knappt igen det. Det var sjukt längesen jag var hemma!? Men var tvungen att åka hem med tvätten, för ingen utav mig och tommie kan tvätta kläder, haha ;)
MInst två, tre veckor sedan jag var hemma, aja nån gång måste man fly från boet ;)

Och snart börjar skolan, sommarlovet har gått jättefort ju!
Har dock inte badat så värst mycket och så, men blir väl så antagligen när man jobbar, och när man slutat har solen gått ner.
Nu är jag äntligen ledig också efter att ha jobbat i sju dagar, var sjuuuukt trött igår, fy
Men på måndag blir det att gå upp tidigt igen, sista veckan är det då, både sorligt och skönt!
Det är faktiskt kul att jobba, har sjukt roliga jobbarkompisar :) haha!

Yeye, händer ikväll då foolks? fest på g? Vem vet ;)

Nu ska jag dra mig,

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0