Måndag

Nu igger jag i Tommies säng med min dator, hihi
Tog med mig den eftersom han har sån grej soim han måste spela ikväll, så vill ha något att fördriva tiden med.
Men kom nästan precis hit och han är väl färdig om en stund :)
Så jag passar på att blogga lite om mitt så intressanta liv, HAH! noot


Aja, igår var iaf jag och baby på liseberg, det var mys :)



Tyckte lite synd om Tommie när vi var där upp, han tyckte inte om det ;) hihi



Sen så kasta vi lite pengar här  i önskedammen och samtidigt skänkte pengar, det tyckte jag var bra!

Haha bussen hem från skolan, fybubblan vad jag och maliin var trötta, garva hela bussen hem!
Sen gick jag och pauie och käka pizza, göttmos vare :D

I helgen blir det brabrabra :)

Nu ska jag nog sova, jättetrött :(

Godnatttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0