Onsdag

Nu har jag precis krypit ner i min faktiskt saknade säng, känns bra att ligga i den ;D
Jaja, vaknade upp hos Tommie idag, fick bli tolvbussen till edet, för han skulle ju till skolan. Gick förbi Malin och Jonte en sväng :)
Sedan mamma och sen apoteket.
Fast just nu vill jag hem till Tommie igen, känner mig inte "hemma" när jag är hemma längre, haha! Går bara runt och blir stressad typ.

Igår hade vi jättemysig dag/kväll. Från det att vi vaknade tills vi gick och la oss på natten, kollade vi på film, vet inte riktigt hur många det blev men en del var det! Fick äntligen se Sex & the city! Love it!
Kände verkligen att jag behövde den dagen, efter allt som hänt och så.

I morgon börja skolan igen, och just nu känner jag vekligen inte för det!
Jo, iofs att träffa alla igen, men bara det
Schemat känns ju sådär kul också :/



Jo, och i måndags var jag och paulina hos michelle i möndal, :)
Xavi, sötaste killen!


Nu ska jag vara duktigt och sätta in alla mina lönespecar och sånt :)

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0