Söndag

FYsatan vilken härlig helg, bästa på lääänge!

Haha, blev väckt av mamma ,ringer kl 2?! shit, kunde sovit tills nu om det var så!
Öltälten igår igen ja!
ELin och Ida kom hit, åkte över till edet , möter upp mina tjejor :)) och in i tälten :)
Drog några bärs och sedan var bakfyllan över sen i fredags, haha
Haha vilken kväll, mycket dans på bänkar och bord :D
Sedan på efterfest hos robert :)
Var väl hemma hos min baby runt 5, somna diiirekt när jag la mig kan jag säga!

Idag har jag inte gjort så mycket, varit med tommie,
JO, drog ju över till maliin och jonte förut, dom har skaffat en kattbebis, ååh så söt!
Sen hem till paulina en sväng också :)

Och jag sover hemma i natt ja, är tvungen för ska jobba klockan 5 inatt :/

Hihi, i morgon ska jag och tommie leeka, ihhi
Och nu ska jag ringa och säga godnatt till honom :)

Ciaaaaaooo

Kommentarer
Postat av: m

kul att du hade roligt i alla fall :)

2008-09-01 @ 18:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0