Söndag

För en gångs skull tycker jag om att det regnar idag, vet inte varför, men ibland kan det vara rätt mysigt :)

Åh mamma har varit i norge över helgen och hon har köpt hem sjokade till mig, mohaha älskar det!
Så hon får komma hit med det och tvätten sen ;)
 
I morgon blir det jobb igen, gick och la oss efter fyra nån gång inatt så får se hur jag ska kunna somna tidigt ikväll, får väl ut och springa eller nåt.
 
Funderar starkt på att ringa och boka tid för att tatuera mig, men det får bli i september isf, får fundera lite mer på detta, är sjukt rädd för att det ska göra ont, hatar allt som har med smärta och göra, haha!
 
I veckan blir det eventuellt en tripp o hälsa på nyblivna mamman ;) hihi
  
Igår blev det en kväll i stallgården, trevligt att träffa tjejorna :)
 
Nu ska jag gå och se om det finns något gott att äta :)

Kommentarer
Postat av: Teta

räknar med att se dig på locktorp på lördag :)

2008-08-12 @ 21:28:12
URL: http://tetastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0