Tisdag

usch usch usch för denna dagen!

Började med att jag vaknade upp bredvid min älskling, (en bra grej iaf) sen ville jag inte gå upp, trött!
Åkte sedan till skolan, där var allt segt och jobbigt med alla lektioner, sen var det stopp i trfiken så missa bussen som vi skulle med hem, fick ta en senare.
 Sen ringer mammie och frågar om jag kan jobba för det fattas folk, så direkt från bussen till jobb och jobba till kvart över nio, och det var kaooooos, haha! :D
Så nu sitter jag hos tommie, nyduschad och redo för sängen!
Och sen så går jag till fem i morgon -.-
jaja, väntar också på att Tommie ska komma hem nån gång också, men jag går och lägger mig så länge,

Godnatttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0