Torsdag kväll


yes, nu sitter jag hemma hos tommie ytterligare en gång ;)
Idag började skolan, var bara lite information och sånt idag, kul att träffa alla igen :)
 
Efter skolan blev det till att hoppa av i göta, sen köpa mat på grillen och krusbrus förstås, haha!
Upp till älsklingen :)
 
Sen runt sju gick jag och mötte, faktiskt så cyklade jag. Iaf så gick jag och maliin en promenad,
eller ah, blev inte så lång. Satte oss och snacka massor, sjuka minnen och sånt, alltid lika kul! haha love u <3
 
Får väl se om det blir skola i morgon -.-
Mycket härligare att vakna upp sådär sent bredvid tommie och bara mysa!
hihi
 
Nä, nu har Sex &the city börjat så nu sticker jag ;)
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: din tjej

jag älskar dig!

2008-08-22 @ 13:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0