Alltså bussar?!

Igår åkte bussen ifrån mig, idag var tommies buss en halvtimma försenad? Vad är detta? Man tröttnar ganska snabbt

Anyway, sitter i skolan nu med mina tjejor och gör ingenting, har svenska. Men som vanligt gör vi ingenting!
Wivvi har även skaffat blogg, äntligen! -   wiveca.blogg.se

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, hoppas på att jag kan hämta ut paket idag på posten, så det blir gjort ;)

2:a december redan, tiden går sjukt fort nuförtiden! Dags att köpa julklappar snart, eller har ju redan köpt några, men en del till blir det ju. Tycker faktiskt det är kul att köpa julklappar nu när jag tjänar egna pengar, och sedan så har man ju pengar över, och inte ett öre kvar från studiebidraget som det var förra året, haha!

Funderar på att plugga matte idag, nationellt prov i morgon bitti, nerööövs :( Matte är verkligen inte min grej.

Men nu ska jag kolla mina dagliga bloggar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0