Gamla inlägg

Sitter just nu och kollar igenom min snygga vän strelitzsky's blogg, gamla inlägg för sisådär ett år sedan.

Typ,
time for heroes says:
men jag vet inte vad jag ska skriva om >:
- madde/ / says:
skriv om mig!

- madde / says:

om hur snygg jag 'är

- madde / says:

och sexig

- madde / says:

och het

- madde / says:

och snäll

- madde / says:

och bäst

- madde / says:

på nhl

Helt mongo, och haha alla våra flippar på msn, ååh älskart! :D

Hemligt uppdrag till trollhättan för jonathans födelsedag, vandrade pinnarna, som blev ah dödade av alkoholförgiftning?!?!?!?! HMMMM

Nhl-kvällarna hos jonte! hahah omg, först fick jag och jonte springa i edet i underkläder, gahha och vi mötta faktiskt folk, det var pinsamt,
sedan fick jag och maliin ta en tur, och då mötte vi polisen, men dom hann nog inte se oss galningar springa där typ buttnaked :D




Nu måste jag rusa, moahha

Madeleine 


Kommentarer
Postat av: mallliiiis

hahahaha åååååååh! vad längesen det känns som :D

tur att vi är lika coola nu som då! inte klokt hur mycket bjag älskar dig! <3<3<3<3

2008-12-05 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0