Helg!

En jobbdag av sex avklarad, gick till fyra idag sedan hem till älskling en stund, åkte sedan hem när han skulle till göteborg och där spenderar han natten så sover hemma idag, ganska skönt faktiskt :)


I natt/morgon går jag upp 5, (y) jobbar dock till halv ett så det är ett  plus!

Har äntligen hittat min mobilkabel när jag tog hem alla mina saker från tommie, och det var en del kan jag säga!

Så jag lägger upp lite bilder från lite olika händelser ;)


Våran 1-årsdag


Lite bärs hos tvillingarna, malin var också med men inte på bild ;)



Julmys hos blommis ;)

Nu måste jag hoppa i säng så jag orkar upp i moron bitti, måste ringa och säga godnatt till b först, hihi

GOdnatt allesammans!


Kommentarer
Postat av: sofia

gud, vilken hemsk bild :(

2008-12-20 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0