jobbbbb

Dag 4 av 6 avklarad, ge mig ledighet nu dåå! Imorgon bjuds vi på jullunch på jobbet, mums!

Igår klädde jag och mamma granen efter jobbet, jättesnygg blev den, dock inte som alla andra år men.
Vi ska nog ha en på övervåningen också och den får se ut som den gjort i alla år :)



Och i helgen bakade jag och babu pepparkakor, fast dom blev lite brända ^^




I morgon jobbar jag mellan 7och 3 sedan på kvällen kommer girls&boys hem till mig för uppesittarkväll
"Bingolottorna" (tommie fattar) är köpta och hoppas nu på vinst!

Nä jag ska faktiskt försöka sova tro det eller ej, men är så trött..

Jo har köpt snusk-present till johanna! hiihi


Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0