Måndag morgon

..och fy vad jag är seg, kom precis til skolan, sitter och äter min dagliga morgonbaguette, mums!
Har verkligen inte haft tid att blogga i helgen, haha

Fredagen bestod av badtunne-bad hos rickards mamma och pappa med tommie, Mtl och gröön, så himla härligt är det, men nästa gång får det bli ännu längre. Efter ett tag drog vi upp till götaplan, mina brudar var även där ;) hihi
Åkte dock hem tidigt för jobb morgonen efter. Så huvudvärk som jag hade steg jag upp 5 på morran, det ville jag verkligen inte, usch.



Lördagen,   efter jobb åkt jag hem och sov, och guuud så skönt det var!
Sedan hem till pauie för ännu en bärs , ihhi.

SÖndagen fick jag äntligen sova ut, vaknade dock upp ensam i tommies säng, han var ju tvungen att gå upp tidigt, hihi.
Känns som om jag jobbar hela tiden och aldrig får sova ut. Men nästa helg ska jag verkligen inte hoppa in, för nu är jag så sjukt seg efter två helger i rad plus jobb i veckan så orkar inte jobba två helger till. Och sedan ska jag ju jobba på jullovet. Omg kommer jobba sönder mig, haah!
Men fick hoppa in från 4-8 i kassan, men det var rätt skönt att det var så sent :)

Ååh fick nyss reda på att jag intee har någon historia i eftermiddag, slutar då inte 20 över 4, yipppiii

Nä nu ska jag verkligen göra min sista säljtekniksuppgift, får då MVG i slutbetyd, åååh så sjukt glad för det är verkligen ett ämne som intresserar mig! :)


Slänger in en bild också, så slipper det bli så vitt och tråkigt inlägg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0