Måndag

Fredags blev det några groggar, först hem till, hm andrius? aja, sedan till peo och han hade sötaste katten någonsin!

Lördagen blev det ännu mer groggar hos lalle med mina underbara tjejor, så underbart skönt att bara vara vi och kolla på minnen och snacka! me love! <3


Igår var det min och babys 1års-dag, hihi
Åkte in till göteborg för att kolla på film, det blev "Vi hade iaf tur med vädre, igen" haha jösses sjuka film ;)
Sedan gick vi till liseberg och myste där med varm choklad, belgiska våfflor och lite julklappar :)

Efter det åkte vi hem, beställde med oss kina mat och myste massor.
Hihi, jag älskar dig min prins :)

Sitter för övrigt och gör klart våran svenskredovisning, huh vill inte!'

Men måste göra färdigt säljtekniken nu också, åh orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0