Ryyyyysningar

Idag blev det en skön dag, åkte och kollade på malins föreställning i frölunda idag.
HIV-projekt är det. Och måste bara sägahur sjukt stolt jag är över malin!
Lovar jag fick tårar i ögonen och rysningar när hon sjöng, ååååh jag älskar det! Hon kommer gå sjukt långt!
Var en jättebra föreställning och alla var superduktiga! :)




Nu ligger jag i sängen hemma hos mig, tommie är också här fast han ligger i soffan :)
Idag fick det även bli pizza, mums (a)

Fick reda på nyss att min chef har avgått, tråkigt, han som var så snäll och trevlig och duktig på det han gjorde!

hihi, nu ska jag kolla  på tv

Madeleine

Kommentarer
Postat av: malllee

ni är så fina som åker ända till frölunda för att stötta mig! :') love u!

2008-12-05 @ 10:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0