Seg

Oj vad jag är seg på att uppdatera, aja beror väl på ett busy life? Kan ju alltid hoppas ;)

Idag var jag hos frisören, klippte ur det ordentligt denna gången och det verkligen kändes hur lätt det blev, hha. Sen blev det ju också lite färg såhär till jul och nyår :)

Sitter hemma just nu, väntar på att mamma ska komma hem från morfar så jag kan åka till älsking :)
Sa till henne att köpa en sparburk med sig hem för nu ska det börja sparas baby! Haha ah får se hur det blir med det ;)

I morgon blir det jobb, bättre än att vara i skolan iaf men tråkigt att jag ska jobba 6 dagar i rad nu, usch.

Min mobilkabel är borta också så nublir det inga bilder och tråk.

Igår var vi hemma hos vår lärare blomman, haha så härliga mentorer vi har, julklappsbyte och fika, mumma!

Nu ska jag ta och kolla vidare på tv


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0