Fredag

Dagen, elr ah natten, vaknade vid fyra, helt klarvaken, tommie vaknade också, jag har varit vaken sedan dess,
började jobba sju, rätt segt, och fy satan vad varmt det är ute! OCH inne i butiken där det ska vara hyfsat svalt, yeye, köpte mig en marykay foundation idag också efter jobbet, sen hem till tommie en snabbis sen hem :)

Idag åkte även tommie, hihi hoppas att han får det kul ;D
Saknar honom i min säng just nu bara. Fast han meegagulliga sms gör så jag kan nog sova gott iaf :)
Vet inte när jag sov hemma och dessutom ensam faktiskt.

Idag blev det kväll hos paulina, hon kom hem idag!
Vi rädda en katt som plumsa ner i grannens pool när vi satt ute och snacka, tur hade den katten som hade oss där sittandes iaf!


Man ser inte så bra men det är paulina och den väldigt blöta katten!

I morgon blire nog havet skulle jag tro, men hörde av mamma nu att hon kanske inte ska med :S aja. får se helt enkelt då!

I morgon blir det även lite partyparty ;)

SKa försöka sova nu,

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0