Onsdag

Seeeg idag ;D

Vaknade runt sju i morse, tog halv 8 bussen hem, somnade igen runt halv 9 och vaknade inte förens 2 :O
Haha trodde klockan var elva tolv nånting, fatta nada när jag vakna!

Sedan blev det nudelfrulle såklart och soffliggande ;D

Sedan åkte jag och paulina ut till västerlanda,
Marika var värdinna för Mary Kay, så det kom en tjej och visa produkter och vi fick testa, love it!
Sjukt underbara produkter, så jag ska beställa mascara och en foundation., ville ha rengöringskitet men det kosta 900 spänn och har jag ju tyvärr ej än :/

Sitter nu hemma hos tompa ;D han är och duschar så jag snor hans dator lite ;)
Men nu ska jag ta och sova., jobba i morgon halv 9 - halv 7, rätt seeeegT!

Natti Nattiiii !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0