Onsdag

Snart äre dags för sängen, jobb i morgon -.-  jaja men det är allt kul ;)
Får sova ensam en stund, för tommie är ej hemma, men han kommer hem senare inatt som tur är :)

Ååååh, vi gick ner till timmie i hans lägenhet, och fyyyy vad söta kattungar, seriöst, jag älskar dom!
Sötaste på länge, två stycken var dom, gråa och jättesöta verkligen!
Var tvungen att ta kort på dom, men har dem i mobilen :)
Ville ha med mig hem (a)

hihi, jobbat idag, tiden gick jättefort, och det är jätteskönt, mådde fett illa och sånt efter jobbet, det är nog för jag dricker ingenting alls verkligen när jag jobbar, ska börja med det!

men nu blir det sex & the city sen sleeep!

Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: malle

i morgon är det sommarfesten baby i ljungskile!

2008-07-17 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0