Onsdag

Onsdag eller tisdag?
Shit grubblade fram och tillbaka jag vet inte huuur länge på vilken dag det var, hade verkligen ingen aning och det var läskigt, haha omg, jaja så får det vara när man har sommarlov :D

Åh älskar vädret just nu, låg ute hemma förut, helt underbart :)
Får bli i morgon med :)

Försöker vara cool och fixa med min blogg, men jag kan verkligen inte sånthär :(
Så den får helt enkelt vara såhär :D
Så får sofia kanske hjälpa mig nån dag (a) Hahah!

Nu ska jag äta jordgubbar, mums!


Kommentarer
Postat av: Teta

snygging madde jag hoppas på att träffa på dig nu på lördag när det är locktorp? :) bäst för dig att du ska dit, haha.

2008-07-03 @ 00:07:05
URL: http://tetastyle.blogg.se/
Postat av: Teta

ohh bra :) var ska ni förfesta? och vilka är ni? :)

2008-07-03 @ 16:40:38
URL: http://tetastyle.blogg.se/
Postat av: Sofia

klart jag hjälper dig ;K haha, fast syrran hjälpte mig, kunde inte heller ;D

2008-07-03 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0