Söndag

Nu har jag inte skrivit på jäääätte länge känns det som :)
Sitter just nu nyvaken hemma hos tommie?! haha klockan är ju 4 wtf! Sjukt
Igår var det fallens, drack hemma hos pauie först, sen drog vi till thn, men stannade inte där så länge så vi drog hem till mackan och serum ;D Hahah!
Blä är helt darrig i kroppen x)
 
yeye,  Nu har paulina&johanna åkt till ramsvik i en vecka :( kommer sakna dom!!
Fast det blir nog att jag åker dit på onsdag efter jobbet och stannar över natten, är ju ledig på torsdagen :)
Ska snart hem till henne och hämta mina grejor, sen hemhämta jobbarkläder, usch för att jobba i morgon alltså! 
 
Ne nu ska jag vila lite ;)
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0