Söndag

Åh vilken seeeeg dag!
Sitter hemma just nu, drog från tommie för en stund sedan.

Gårdagen blev ganska lyckad förutom att det regna -.-
Började dricka hos tvillingarna runt 3-4 nån gång, fortsatte sedan hos mackan, efter ett tag kom det mer folk, haha var ganska seg där innan vi ens drog till locktrop ;)
åkte sedan till skooogen (H) haha, paulina vricka foten, men det var nog inte så jätteallvarligt, för vi dansade ju som tokar när vi gick in :D

Schnögg



Drog sedan hem, gick med timmie till rickard där min älslingspojkvän var <3 , fy för den backen vi gick upp för, plus skoskav på det och ont i benen, gah :)
Var där en liten stund, sen skulle vi gå hem, men det blev ej så helt plötsligt ;D, gick till nån som jag ej kommer ihåg men ah, usch blev bakis runt fyra på natten, kulkul, njaa
var hemma runt fem och somnade inte förens runt sex, ganska segt!
Men ska försöka att inte somna innan jag ska lägga mig ikväll, för i morgon blir det jobb :)

nu ska jag ta och ringa paulina och sedan ta en dusch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0