Söndag/Månadag

Åh, det är verkligen skönt att vara hemma igen, efter att ha varit borta hela helgen.
Åkte till ner till svenljunga med min mamma och bror i fredags.
Även mammas kusin och hans fru var också där, haha!

Hahah när morfar satt hemma så kom det en typ kakadua, en tam fågel och satte sig på morfars axel, haha det kom  verkligen från ingenstans, han visste inte vems det var, men han satte den inne på hans altan (inglasad)
 så den inte skulle flyga iväg, för då hade den ju inte klarat sig. SÅ han matade den med banan :D
Sedan så fick min mosters kompis bli den nya ägaren ;)

Jaojao, sitter just nu hemma hos tommiebaby, han ligger och sover så gulligt i sängen :)
Kan inte sova :/
Men skriver med bästaste maliin på msn, vi ska träffas i morgon! :D

Sen så måste jag verkligen hem och städa mitt rum idag, elr ah, senare :P




Idag är det 7 underbara månader sedan det blev vi babyy.
jag älskar dig!


näää, nuu ska jag ta och krypa ner i sängen bredvid min pojkvän! :)

Gooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0