Torsdag



Har verkligen inte skrivit på hur länge som helst nu, har faktiskt inte orkat, jobbar hela dagarna så jag pallar faktiskt inte skriva, och har ingenting intressant att skriva ändå, haha!
 
Idag har jag varit ledig, vaknade runt elva hemma hos baby, han var och jobba, så fick gå upp själv ;)
Men jag var så snäll så och städade och tog bort ALL disk och sånt som vi aldrig orkar göra förens i sista stund, haha.
Sen har vi leeekt hela dagen :)
 
Vi har även rakat av baby allt hår, kommer saknaaaa :(
 

Sen så drog vi och bada med jimmie&pierre låååååångt bort och låååångt ute i skogen, haha!
Plus att tommie fick ont i öronen för han hoppa från jättehögt berg, fyy de var sjukt högt, jag våga inte hoppa, så det fick bli till att gå i för min del, haha! ;)
Sen drog jag hem en stund för att hämta jobbkläder och pizza, sen hit igen!
 
Tommie ligger och sover och jag kan inte sova men behöver verkligen göra det, ska upp kvart i sex i morgon -.-
Jaja, dagarna brukar gå rätt fort när jag jobbar iaf!
 
I morgon åker älskling till Tylösand och kommer hem på söndag, kommer sakna honom jättemycket!
 
Men nu orkar jag ej skriva mer, haha, tycker faktiskt inte om att sitta vid datorn så mycket längre, inget roligt med det hela längre.
 
Sov gott allihopa, och sola lite åt mig som är inomhus och jobbar i morgon! :(
 
Niiiiiight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0