Bedtime

igår, elr ah, torsdags så var vi ju i marstrand, gick vilse på nån stig så hälften av tiden vi var där gick åt att hitta alla och en bra plats att vara, haha.
Plus att jag brände mig ganska mycket. Men det gjorde inte ont så, men blev röööd som en kräfta, usch :D

Senare på kvällen åkte vi till västerlanda, förfesta där och träffade marika som tog studenten samma dag, grattis till henne! :D
Sen åkte vi till locktorp, vääldigt mycket folk faktiskt, det är alltid kul ;D
Halva HG var ju där, alltid kul att träffa dom!

Idag blev en seeg dag, vakna runt tolv bredvid min baby i skönaste sängen ever och tommies kompis erik i soffan, haha :)
Har typ legat i sängen hela dagen, sen runt sex, sju drog vi in till roma med rickard och köpte pizza, åkte sedan hem till honom och var där en stund.
Och nu sitter jag här ensam hos tommie, väntar på att han ska komma hem.
Men jag tror jag går och sover nu är megatrött, fast får se om jag vågar, för jag kollar på en läskig film :(

Sleep tight :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0