Juni, Juli, Augusti

Wie, första inlägget då :D

Skola idag, försov mig, fick ta kvart i 8, skulle egntligen ta kvart över sju -.-
men sjukt skoltrött så det fick bli en senare :)
sov hos min baby, alltid lika mysigt att vakna bredvid honom ♥
Hursomhelst, hade handelslektion när jag kom dit, var bara tre andra i min grupp där, och vi skulle visst ha redovisning om en produkt som jag inte gjort, så fick prata om vad jag skulle göra i sommar, usch, hatar prata inför klassen, haha!
Hade sedan datorkunskap sedan tog jag kvart i tolv bussen hem och la mig i solen, sen blev det alldeles för varmt, så jag gick in och somna i min saaknade säng, hihi.
Sen kom mammie hem och laga hamburgare till oss, mums.

Åh, bara tre riktiga skoldagar kvar för min del, sen äre sommarlov, äntligen säger jag bara!

Väntar på att tommie ska komma hem så jag kan åka till honom, fast det dröjer nog ett tag till :)

Dags för duschen,

Haaj

Kommentarer
Postat av: mb den c00La

woho, madde har blivit bloggarN :D keep up the good work :D

2008-06-04 @ 06:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0