Lördag

Just nu ligger jag i min säng, äntligen får man vila lite, har sprungit runt heeela dagen verkligen!
Min tommie är också här, me love you ;D
Fast han ligger i min soffa ;K

Yeye, idag då. Blev till att stiga upp ur sängen hos baby, (vilket jag inte var så pigg på) vid åtta, gjorde iordning mig och gick sedan ner till bussen, 20 över 9 tog jag och mamma till göteborg, väl framme så blev det frullle, MMM och hungrig var jag, haha!

GIck runt i massor av affärer och hade sedan massor av kassar, det blev, underkläder, 2 par skor, en väst. byxor, tröjor och lite annat smått och gott, hihi ;)
Sedan tog vi buss hem runt sex, hemma sju

Sedan till skepplanda en sväng  och nu ligger jag här
och tommie kom precis och la sig bredvid mig och tjuvkikar på det jag skriver ;)



godnattt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0