Måndag

Just nu sitter jag hemma hos tommie, fast han är ej hemma, hans två småsyskon kom ner till mig och lekte lite och visade vad dom hade köpt, åh sötaste barnen ever :) Sen så gömde dom sig för dom ville inte åka hem ;D

Idag har jag städat tommies rum, vilket behövdes kan jag säga!
Fyyy vad damm det ä under sängen,  hans lillebror gömde sig där under och fick med sig 28736784 kilo, så där ska tompa få städa ;)

GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN! :D
hihi kärring nu ;)
ska hem och gratta henne sen!

Haha, var bara tvungen, baby :D
Haha var bara ttvungen, baby :D

Nu ska jag ta och vila lite


Lateeer ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

du går in på http://www.designadinblogg.se/ så står det precis hur man gör ;) haha

2008-07-01 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0