Söndag

haha, usch har verkligen inte orkat skriva,

Midsommar blev det mycket att dricka, haha, orkade inte dra till västerlanda på kvällen efter, ah i lördags alltså,. bakis i sju år efter midsommar,
Midsommar var jag först hos twinsen med maliin&lalle, älskar att vara med brudarna, haha dom är sjuka :D GapeTT bland annat ;) haha sen blev det göta av någon anledning,
sen skulle jag hem till tommie och lalle följde med en bit, och baby jag ville ditt bästa, jag är glad att du följde mitt råd!
Men blev att jag gick till gröön där tommie var, hoho vilken kväll, sedan efterfest hos rickard, hahaha så sjukt roliga människor träffar man ibland :D

Nu sitter jag hos tommie, i morgon blir det till att jobba från 7 -17, låååångt, men money :G
Nu ska jag snart duscha, sen ska vi nog kolla nån film och sedan soooova, så jag orkar upp ;)

Natti natti! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack gumman, tack för att du finns.

2008-06-23 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0