Tisdag

Kom precis hem från jobbet, pjuuuh
Har fett ont i fötterna, går ju hela tiden.
Försöker lära mig så mycket jag kan nu den här veckan, för sen om några veckor försvinner mamma och jag ska vara istället för henne. SHit ,är faktiskt nervös ;O

Annars händer väl inte så mycket, jobbar ju så man orkar faktiskt inte med något annat än och bara ta det lugnt och så, härligt att vara ledig på torsdag iaf, och börja 10 i morgon ;)

Nää nu ska jag ner och hjälpa mammie med maten, sen drar jag till tompa! :D
SPringer nog förbi maliin och kollar om hon är hemma en sväng , längesen :(

Byeeee


Kommentarer
Postat av: mallliiieeeee

ska vi åka till husvagnen idag baby? <3 miss u

2008-06-25 @ 08:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0