Torsdag

Nu är det torsdag morgon och jag är ledig, woho! Känns skönt, är sjukt trött på dagarna ;(
yee, men kom nyss hem från tommie, min älskisss <3

Idag blir det till att träffa tjejorna och fika, läängtar som bara den!

Igår jobbade jag, känns så otroligt skönt att ha pengar i juli, annars om jag inte jobbade hade jag inte haft ett öre ;)

Nu ska jag ta och sova en sväng,
sen ska jag rensa min garderob, behööövs ligger kläder överallt i hela mitt rum och huller om buller i garderoben ;)


Måste bara säga att de här brudarna var riktigt midsommarsnygga!

Niiight  :)


Kommentarer
Postat av: sofia

vafan madde ;D den bilden var inte fräsch, haha!

2008-06-27 @ 00:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0