10:45 Fredag

Äntligen fredag!
Fast denna vecka har gått väldigt fort. Har inte haft så mycket skola ju :)

Igår blev det skola, inställd svenska så slutade runt två, därefter käka jag på cafet, panin <3 åh mums!
Sen gick jag och tog sånt foto till mitt id-kort, gick sen till banken och fixa det, äntligen..
Sedan kl 5 blev det jobb i två timmar, trevligt trevligt :)
Efter det hem till tommie, somnade jättetidigt och gött var det!

Åh fick ett sms av paulina igårkväll, "Det snöar hjärtat" åh jag sprang till dörren och kolla, men ingen snö i göta inte, iallafall inte just då, men får hoppas att den kommer idag? Eller inatt?
Åh då ska jag och älskling ta en mysig promenad :)

Idag vet jag inte vad som händer,? Ganska sugen faktiskt, haha, aja får prata vidare om det med snyggot P som sitter bredvid mig ;)

Ne nu ska jag och P gå och få i oss lite mat innan presentationtekniken,


Sooolong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0