Danmark


Helt slut är jag i bena efter gårdagens hysteri, hah.
Blev göteborg med klassen, sp och danskarna som kom igår. Mjo var ju så att lärarna skicka ut oss i göteborg med en karta, så skulle vi ju hitta överallt också, inte lyckat. Sen skulle vi mötas på världens ände, (kändes iaf så) som vi knappt hitta till. Och jag var så arg att jag tog två mackor när jag kom fram sedan sa jag till min lärare att köra mig till centralen och så fick det bli! Jag och paulina sov väldigt gott på bussen må jag säga! Och även den snygga bruden hoppade av i göta med mig ;) hihi
 
Just nu sitter jag och väntar på tommie som är nere vid grillen och köper mat till oss, ja jag vet att vi äter grillen mat väldigt mycket, (kanske för mycket)?! Aja skitsamma är hungrig ;)
 
I morgon fortsätter vi med vårat ah, företag? Har inga vanliga lektioner denna vecka, skönt det egentligen.
 
Haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0