:)

Blev till att gå upp tidigt i morse, skulle med kvart över sju bussen, och i morgon med -.-

Sista riktiga idrottslektionen idag, synd att jag inte kunde vara med ;)
Äntligen, bara provet kvar sen slipper jag!

Efter skolan gick jag till banken med mamie och pauie, fick beställa nytt bankkort eftersom mitt har gått sönder på något sätt ;)

Sedan åkte jag och mamma till trollhättan för lite shopping, kollade runt på lite julklappar osv :)
Men det fick bli ett par byxor och en klänning ist (a) ajaj, får snåla med julklappar nu, há ha

Åh gick in i finaste butiken, massa snygga julpynt och sånt, skitsnyggt upplagt och sånt, åh vill verkligen flytta så man kan få köpa massa snygga saker!
Men vi köpte lite smått och gott till årets gran den blir ju inte så traditionell i år ;)



Fick också reda på att jag ska jobba på julafton, kul?!

Och föresten så sover jag ju hemma idag :)
Så ligger i min hårda säng, (saknar någon som håller om mig) och kollar på tv :(

Kommentarer
Postat av: malin

på julafton? :( lille snuttan då :*

2008-11-28 @ 07:08:53
Postat av: madde123.blogg.se

jaaa, det suger :((

2008-11-28 @ 08:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0