Förkyld

Jag har gått och blivit förkyld och det suger, nyser hela tiden.

Blev ingen skola på torsdagen så gick och fika med mammie på cafet

Åt panini, och det är det godaste som finns, ärligt talat :D

fSedan var jag hos farbror doktorn och fick två äckliga bedövningssprutor i min tå, det gjorde sjukt ont kan jag säga, och det var läskigt att jag inte kände min egna tå

såhär snyggt blev det ;K haha

sen efter det åkte jag till skolan och var typ värd på öppethus. Trevligt trevligt :)

såhär fint gjorde jag ;K

Fredagen var min och babys 11 månadersdag,
blev några groggar uppe på götaplan, my girls kom också och det var bra :)
Dock inte maliin :( Miss her!
Min och paulinas brottningsmatch var inte och leka med kan jag säga, hon fick till och med en bula i pannan, hahah!

Lördag trodde jagskule bli lugn. Jobbade även. 4 till halv 8, efter det åkte jag till tommie, skulle sedan hem till rickard för att fra gröön som fyller år idag, grattis 20 år! :D

I natt/morse vaknade jag kvart i 6 av att en väldigt onykter tommie kommer in och sluddrar haha sötnos. Sen så laga han makaroner och köttfär, ja inte köttfärsssås utan köttfärs till oss, haha

Så idag ska vi göra makaroner och köttfärssås och mysa. HIhi
Så nu ska jag åka iväg och handla lite.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0