Onsdag

LÄskigaste saken hände i morse, vakna att jag trodde jag var jätteföryld, men nejnej, kom massa blod? Shit läskit det kom massa i ansiktet och ner vid örat, haha aldrig blött så mycket som jag gjorde i morse, så fick ta en buss senare :)
Min babu var snäll och tog hand om mig, puss!

Idag ska jag med mamma till Maria och fixa ögonbrynen, är lite smått  nojig för mamma brukar alltid göra det och då blir jag arg för det gör så ont och slår på henne, haha! Så nu måste jag ju sitta tyst och pinas? Hur ska detta gå? ha ha

Sen får vi väl se vad som händer ;)

Börjar inte förens 3 oh slutar 5, segt! Och köerna hem är förjävliga -.-

Men nu ska jag ta och dra mig, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0