Ooont

Tån värker. Usch jag hatar det. Skolsyster var inte i skolan och kunde kolla på det idag, så i morgon blir det vårdcentralen 8, sen efter det får jag en tid antagligen. Hatare..Men blir nog ingen skola i morgon och det är ju iofs skönt. Gick upp sex i morse och kom hem halv sju, ska det behöva vara så? Tycker änna inte det.

I morgon ska jag även till skolan 6 på kvällen, så lite skola blir det ju. Öppet hus ska det vara och jag ska vara med min linje och snacka eller nåt. Känner mig grymt duktigt!

Kom nyss till tommie också, han är dock inte hemma men kommer nog snart skulle jag kunna tro :)

Nä nu ska jag dra mig till soffan och kolla på Greys!

Ha det så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0