Ooont

Jag har ont någonstans under revbenen, det gör sjukt ont och hela tiden?!
Aja, baby lanar tills på fredag så det blir till att sova ensam :)

Åh var hemma hos maliin förut, träffa hennes och jontes katt som numera bor hos hennes mamma. Oj så söt. Han gillar mig mer nu än vad han gjorde förr, ihihi

Är sjukt trött och orkar inte skriva något, i morgon äre skola och det suger, måste gå upp ännu tidigare än vad jag brukar göra också nu när jag sover hemma -.- haha

Nä  nu ska jag sova

Eller Nä först en bild på Fille aka Kezello Mozarello!



Och mina babu
Hahah snygg!


Kommentarer
Postat av: malleee

INTE KEZELLO DIN JÄVLA MOZARELLO! :(

2008-11-06 @ 08:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0