Skinkhus och spökbullar :D

Waah vilken helg.

Fredan måste jaf ändå säga var bäst!  Halloweenfest. Riktigt kul faktiskt, men fett kallt på natten.
Lördagen drog jag och tommie hem till mig, skulle egentligen ta det lugnt men drog istället till Rickard, jag och massa killar, haha. Drog sedan till götaslätten och mer vill jag inte säga, för fyfan för den natten/morgonen. Har nog aldrig varit så stark eller rädd eller arg i mitt liv. Blä

Men nu sitter jag hemma hos mami&papi med älskling. Vi ska snart äta lite mat, ihih

I morgon börjar skolan igen. det suger, jag jobbar hellre!
Och så ska vi ju jobba med danskar denna veckan också -.-

Och jag saknar min maliin! Måste få tag på henne nu!


Nu ska jagmysa :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0