Söndag

Har inte kunnat skriva något på hela helgen.

Men fredagen blev det först skola. Sedan hem till baby. Gjorde i ordning oss och gick upp till rickard för att förfesta. Sedan hem till Sophia och där vare fest! Mycket trevligt folk.
Somnade inte förens sex hemma hos tommie, emelie och mike sov även där, snarkarN o_O haha!
Sedan up vid 9? nejnej inte okej!

Men så skulle det vara iaf, så det bar av mot morfar. Och stannade där över natten, sov dock typ hela dagen, och sedan var jag vaken en timma, gick och la mig vid halv 11 igen. Vaknade av en hund och en katt flera gånger under natten/morgonen som låg på mig, ah i ansiktet typ. Ganska mysigt att bli väckt av en vovve, men kanske inte att han ligger på en och ska gosa!

Hemvägen hämta vi upp pauie och åkte hem till mig och lekte lite, och åt mat, mohaha :D


I morgon har jag sovmorgon. Ända tills 9 får jag sova, sköönt!
Och på tisdag blir det också en bra dag, hihi :)

Nu ska jag mysas med min underbara man :)

Godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0