Ullared

Igår blev det Ullared med HG2 och 1.
Blev lite vodkablandningar och även ett vodka spel till mina brudar, så det får vi inviga snart tjejor! hihi
Sen köpte jag även lite julklappar till mami och papi!
Blev dock inte mycket till mig själv. Men det gör ju ingenting

Nästa vecka äre lön och jag längtar för nu känner jag mig pank.

American pie i bussen, åh älskar dom filmerna verklign, hahaha

Idag ska jag leka med baby, hoppas han kommer ihåg det bara för han har en förmåga att glömma av saker som man snackar om väldigt tidigt på morgonen, hah sötnos

Idag ska jag även ta kort för mitt id-kort. Äntligen fixar jag ett sånt!
Bra att ha när man shoppar, annars måste jag sprigna och ta ut pengar hela tiden -.-

Nä nu ska jag ta och gå ner och köpa mig en morgonbaguette :)

Hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0