Booooring

Herregud, kan man ha tråkigare än vad jag har just nu? Skulle inte tro det.
För första gången på jag vet ínte hur länge så sitter jag hemma i mitt hus och kollar på idol med mamma och pappa, på en fredag dessutom?!
Vet inte heller när jag var hemma så här länge som jag har varit nu? Det är sjukt vad tider kan förändras.

Och jag saknar min babu,
och gud vad löjlig jag är, inte alls gått längesen jag träffade honom?
Men det är nog för jag är så inlove, ihhhih
haha tönt

aja, inget  viktigt att säga i detta inlägget,
ska snart ta mig en lååååång dusch, ta han om min kropp.
Sedan lägga mig i min säng ( :/ ) och kolla på film och sedan somna.

Så vi säger godnatt nu hoppas alla har en kul fredag och parta lite åt mig, eller myyss!

See you later aligator, ho ho

Kommentarer
Postat av: eLin

madde darling dåå :P skönt o ta det lugnt ibland :)

2008-10-18 @ 13:53:16
URL: http://elinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0