Hatar buss!

Åh arg är jag. Gick ner med tommie för att ta 10 i 9 bussen, jag ser den,men vad gör den? Den åker förbi, åker inte ens in i Göta? wtf! Åh jaja, mamma körde mig, så slapp ju åka bussjävel iaf :)
Sitter nu i skolan och gör ingenting, ska snart ha idrott, (y) Nästa vecka ska vi vandra, palla?

Jaja, ikväll blir det nog träning för det blev det ju inte i måndags, åh lat är jag.

I helgen ska jag jobba, lördag. Ville verkligen vara ledig, men vill man ha pengar så får annat lida ;) haha
Aja, ska försöka vara ledig nästa helg iaf, lite ledig tid måste jag få nu när jag går i skolan också.
Men snart kommer nästa löning också, mums, haha!

Men nu ska jag sticka och byta om,

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0