Helg!

Åh äntligen helg!
Eller, njae ser faktiskt inte fram emot denna helgen så mycket,
lååång jobbdag i morgon=lugnt idag, uuu någon som ska ha lika tråkigt som jag kan ju höra av sig ;)
Jobbar til halv 8 i morgon, men i morgon ska jag träffa tjejor och planera lite, det ska bli mysigt och kul!
Inte kul är att jag kommer få sova ensam i helgen, bebis lanar :( Menmen den är över snart hoppas jag!

yeye, sitter och väntar på skjuts hem från skolan, vår kära markus ska köra oss, måste hem till tompa och hämta alla mina saker ;O

Fick reda på mitt webbdesignsprov förut också,VG,woho! Tack tommie, hahahaha (a)
'


Slänger in en sjukt gammal bild på mig och malleballe, inte nyktert




Näää nu ska jag dra mig ;)

Kommentarer
Postat av: mallleee

haha those were the days!

älskar dig lika mycket nu som då skruttan <3

2008-10-17 @ 15:23:23
Postat av: Anonym

jag e bäst ;) <3 miss you babuuu

2008-10-18 @ 18:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0