Onsdag

Usch vilken dag, mörkt när jag går till bussen!
Har träningsvärk i armarna sen boxningen igår också :(

Men igår hade jag och tommie mysmys, gick ner till grillen och köpte massa godis och chips och sånt och kolla film :) hihi jag älskar dig <3

Och nu ska jag skriva om Hanin, hon ville det.
Hon är nog den piggaste bruden i världen, tjugo över åtta hoppar hon omkring,
meen hon är söt hon :) Just nu sitter hon vid datorn bredvid mig och sätter på lite musikaa :D
Snart kommer väl paulina min sömntuta ;)

Går till 5 idag och det är lite segt, men jag måste verkligen. Åhh

Yeye, idag ska jag faktiskt hem efter skolan hade jag tänkt, går ändå bara en 610 hem, stannar ju ej i göta :)

Ska snart ha öfa, får se vad vi gör idag :)

HIhi, Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0