Söndag

Seg är jag idag.
Har inte orkat skriva något i bloggen i helgen :)

Fredags blev det bio med tvillingarna, maliin&lalle. Patrik 1,5 blev det, och den var kul, haha!
Sedan mys med tompa :)

Lördags började jag och tommie dricka lite här hos honom, sedan kom lalle&maliin och sedan jimmie :)
Efter ett tag kom mackan och jonte från ingenstans, haha!
Sedan drog jag och tommie till lödöse tror jag, somnade halv sju i morse. Ahh det var väl allt :)

Blä i morgon är det skola och det orkar jag verkligen inte med.

Nu ska jag kolla färdigt på Fun with dick and jane, haha!

Kommentarer
Postat av: mallleeePA

PATRIK 1.5 ju baby! :D

2008-10-06 @ 14:11:25
Postat av: madde123.blogg.se

Hahah, wtf har jag skrivit peter för :D

2008-10-06 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0