Söndag

Ännu en söndag, dock inte bakis ;) Igår tog jag det lugnt hemma med tommie, lasagne hade mamma gjort, mums på bakfyllan säger jag bara!
I fredags drack jag och tommie hos robert först :)
Sedan gick vi och lite fler folk till götaplan och sedan kom mina fina flickor paulina och lalle <3
Måste även bara säga tack till underbara jimmie och till mina bruds :* De förstår!
Och sedan har ju baby skadat sig så han kan knappt gå :( STackarn

Sov faktiskt hemma inatt med tommie :) Igår blev det godis och film, mysmys <3

Idag blev det shopping med mammie.
Inhandlade ett par uggs, underkläder, byxor, linnen, jacka och lite annat smått och gott :)

Åh nu ska jag gå och läsa min bok av Magdalen Graaf, Det ska bli ett sant nöje att döda dig.
Och den är bra, tycker jag iaf. Om jag ska läsa en bok, ska det vara en sann historia. Annars kan det kvitta, tycker nte om att läsa påhittade historier ;)
Har läst jättemycket nu på sistone och det är inte likt mig!
Så nu ska jag mysa i soffan med boken hahaa

Sedan blir det nog några öl med babu, höhö men vi får se på det ;)

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: lalle

ååh hade också tänkt å köpa uggs, vilken färg blev det? :) <3

2008-10-26 @ 20:39:31
Postat av: madde123.blogg.se

hihi det blev ett par svarta uggs ;) <3

2008-10-26 @ 20:49:08
Postat av: Anonym

haha det var svarta jag hade tänkt å köpa ;D

2008-10-26 @ 20:53:49
Postat av: Teta

snygging madde :d har också funderat på ett par uggs, får se vilken färg jag köper :) själv läser jag nicole richies bok nu som också är verklighetsbaserad :) händer nu i helgen? :) <3

2008-10-28 @ 14:47:08
URL: http://tetastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0