Trööött!

Oj usch vad jag inte vill gå upp halv sju i morse! Sängen var varm, gosigaste killen bredvid sig och det var till och med mörkt ute när jag gick till bussen. Jag gillar inte hösten, man blir trött och allmänt deppig.
Men när jag gick till bussen sa en helt främmande man "Godmorgon " till mig. Då blev jag faktiskt glad :) Inte ofta man får höra det 7 på morgonen.

Idag står det på mitt schema att jag går till 5, men alltså jag orkar verkligen inte idag. Sjukt trött.
Åh blev sugen att bara ligga och kolla på One tree hill idag, får be tommie ladda hem alla säsonger till mg :)
Sedan så ska jag önska mig alla också, tycker om att ha sånt. Sen även Sex and the city boxerna. åh ge mig!
Haha nä nu får jag sluta.

Har öfa nu, inte gjort nåting på hela lektionen och den började tjugo i 10.

Måste ladda hem lite ny musik så jag kan ha på bussen också, åh har mycket jag ska göra men glömmer alltid av hälften.
Måste plugga också. Ligegr efter. Gör alltid saker i sista sekund. Vill inte att det ska vara så!
Men snart äre lov och jag längtar. Bara få vara helt enkelt, underbart!

Nu ska jag visst göra en kampanj till våran katalog i vårat företag, får göra det nu


Byyee

Kommentarer
Postat av: mallleeee

på lovet ska vi hitta på något galet baby!

2008-10-08 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0