TIsdag

Nyduschad sitter jag nu i tommie soffa, dock ensam, han är nånstans med sina kompisar :)
Men jag passade på att mysa till det med en pizza, haha!
Fast är lite rädd faktiskt, skulle stänga fönstet förut och ser en megastor äcklig spindel :(

Idag ringde paulina och väckte mig halv ett?! Tog sedan bussen tjugo över ett in till edet och sedan över till henne :)
Maliin och lalle var också där, och självklart johanna då :)
Dagen och kvällen bestod av massa prat och annat smått och gott, <3

I morgon blir det jobb kl 11 till halv 7. Och sedan på onsdag med, sen är jag ledig ändå tills nästa helg, wooho!

Nä ska nog städa bort lite ölburkar sen igår nu, och fräscha upp tommies rum så han blir glad i morgon när han vaknar, hihi

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Teta

hej madde <3 näe hade planerat att gå på den festen men blir nog inte så iallafall :/ :) men vi syns i skolan på måndag :D

2008-10-31 @ 09:51:09
URL: http://tetastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0