14

Mja då sitter jag i tommies soffa, bakfull.  igen- haha
Igår förfesta vi hos maliins moster i västerlanda my and mina bruds
Sedan drog vi till rickard. Hahah vilken resa dit dåå :D Bagaget ftw!
Sedan så sov jag och baby i hans kusins hus, han var hundvakt :)

Sedan så måste jag ju skriva om fredagen med, förfest hos mig sedan gick vi hem till robban, sedAN blev det thn till donken och var hemma sex på morran, 
 riktigt kul kväll verkligen! :D

HIhi sänger in några bilder också från fredagen :)

           

       

Har typ 50 mer bilder så resten ligger på bilddagboken ;)

Och så har vi lördagen

     

Lägger in dom och som sagt resten på bdb ;)

hihi

Idag har jag och tommie även 9 månader tillsammans, ihih <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0